Jag är SÅ trött...

 
 
På jobbet....
Vi e alldeles för många inne och jobbar, efter kl 13 e de lugnt om dagarna och efter 14.15 är det mer eller extremt lite att göra, det är såååå trååååkiiiiigt!!!
Vart så här i 1 månad nu!
Jag står inte ut, man vill bara gå hem tidigare varje dag!
Och man tycker ju synd om de "extra-extra" som får lyssna på oss ordinaries gnäll....
 
Visst jag e jätte glad att ha ett jobb, men jag vill ju jobba då också...det e ju där skon klämmer när det knappt finns något att göra om dagarna.
Och sen så de senaste 2 veckorna har ju prognoserna inte stämt heller...
 
Tröööök!
Men men nu e jag hemma ska ner och käka mig lite  Pulled Pork som är över sen i lördags =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0