Dags för sängen.

 
 
Tidig sänggång idag, trött & seg, plus skitväder ute.
Blåser storm och de verkar bära med sig snöööö...
 
Men det trotsar vi nu e de slut på vinter i helgen ska mina nya sommar däck monteras balanseras & bytas =)
Blir kanon det =)
Ska byta torkablanden någon dag snart också då dom jag har inte e så jätte bra längre.
Måste va lite nytt & fräscht =)
 
Sen i maj får vi se hur det blir om BMW blir lämnad nere på västkusten för att pappa får äran att sälja pärlan.
Det e dags att gå vidare och dags för nybil =)
Jag känner det.
Man kan inte ha en och samma för länge (eller rättare sagt jag kan inte, tack för den egenskapen pappa)
=)
 
Nog tjötat.
Nya bilder på fotobloggen igen, bilder från Lejondals slott i Bro =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0