Säga vad man tycker!

 
Japp fiska ner personer på jorden i bland det behövs!
Annars fattar dom aldrig att dom betett sig riktigt jäkla dåligt.
Tur man faktiskt kan ta på sig den rollen att vara tuff men rättvis, ärlig & rakt på sak utan att vara elak!
 
Igår var en sån dag!
Jag ställde personen i fråga mot väggen och praktiskt taget bara kläckte ur min allting som jag tyckte om personen i fråga!
Och det kändes bättre än bra, och personen behövde verkligen få en tankeställare.
 
Så stora tipset var att denne ska tänka sig för först innan den säger något eller agerar!
För att bespara en jäkla massa andra människor i framtiden problem.
 
Vi är inte vänner, och vi är inte ovänner men vi vet exakt vart vi står.
Nedplockad från sin piedestal det blev denne med råge.
 
Men bäst av allt, personen uppskatta mitt "rakt fram, jag är ärlig säger vad jag tycker och vad som stört mig och gjort mig förbannad" 
Och att jag inte acceptera att personen betett sig illa pratat illa om mig och andra.
Bra!
Men vi gör ett nytt försök, om inte annat så visar vi tillräckligt med respekt för varandra så att vi kan umgås i samma kretsar.
 
Det var det, nu ska jag göra i ordning för kvällens fest!
 
 
Tack och hej bloggen!
 
 
PS. stå på er där ute, även om det är svårt ibland, men du vinner på det i längden!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Däför me lajka dig också! Inget jäkla knussel :D

2014-04-23 @ 15:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0