Jaha de va de det!

 
 
I mon bär det av hemåt, hade nog kunnat avverkat en till vecka här hemhemma =)
Idag har bara varit en dag som inget varit planerat.
Matade & ut med hundarna med pappsen i morse, sen på förmiddagen dammsög & städade jag lite.
 
Sen på dagen stack mormor & jag iväg, slängde skräp och åkte en sväng till Borås till Nelly.com ´s Outlet.
Tänkte jag skulle hitta en fin klänning till bröllopet som inte är svart.... men de gick väl sådär...
Prövade säker 15st men antingen va dom för små i storlek eller så föll dom mig inte alls i smaken när man väl hade dom på sig.
 
Nu i kväll dammsög jag & torkade ur min pärla Bmw´n så att den kan säljas framöver.
Och nyss kom jag in efter att slitit med Agnes ut i ena hagen och fotat henne, fotona läggs som vanligt upp på
 
( http://miapiasfoto.blogg.se )
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0