Migrän plus sönderbiten tunga!

 
 
Vaknade med migrän i morse, försökte känna efter om man klarade gå till jobbet.
Ja som gräddan på moset så e går kväll när jag käkade bet jag mig så hårt i tungan att de "krasade" så som de gör när man biter i en senig bit med kött!!!
Trodde de skulle blöda tusan!
Men nä då de blev som en böld under tungan som antagligen e helt blodfylld...
 
Kunde inte äta i morse, fick väl i mig 20bitar av min melonsallad på 30 minuter.
Så jag gick och lade mig igen med huvudvärk och hunger.
 
Nåväl de har blivit bättre under dagen kan äta någorlunda nu så man få ju i sig aningens näring i vart fall...
Skulle väl mått ännu mer skit om jag inte fått i mig någonting alls...ja så funkar jag....
 
Tänkte nyss att även om man inte gör nytta på jobbet så här på eftermiddagen.
Så har jag faktiskt lyckats sökt 2st jobb nyss, så vi får väl se då, väntar ju fortfarande på svar från ett 3:e jobb jag sökte förra veckan.
 
Ska se om jag orkar och klarar en promenad/löprunda senare i kväll.
Man vill ju inte gå ut för hårt efter sängliggande halva dagen....
 
 
 
Drömmer mig tillbaka till Edinburgh/Skottland!
Underbara land.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0