En funderare :-)


Träffade ju K i helgen, och jag funderade, analyserade och insåg att jag är helt på de klara med att jag förstår varför jag till största del hade killkompisar i gymnasiet , jag trivdes sjukt bra med det!

Dom var alltid ärliga , sa saker rakt ut , inget jäkla tissel tassel....

De var som i somras på midsommar, när en av grabbarna kom ut och påpekade en sak som alla trodde , hade de däremot varit en tjej hade den saken folk trodde inte kommit fram förrän senare , jag uppskattade ärligheten och att personen i fråga sa rakt ut vad folk sa, då kunde jag säga som de var och kräva en ursäkt!

Det är som de är, har inget emot mina mina tjejkompisar men , menar bara så skillnaden och i dagsläget känner jag osäkerhet för vissa tjej polare, pga att jag känner av att de inte e så okej som någon av dom påstått, ganska drygt att känna så .
Jag orkar liksom inte ...
Så jag låter det bara bero ....

Nog om dessa tankar, nyss käkat, blir väl chilla och sängläge snart ....
Känner mig ganska seg, 2timmar öt idag , blir bra extra pengar som jag kan lägga på de sista på tatueringen eftersom jag fick avboka och boka om tiden för lördag då kontot ekar tomt .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0