Ohhh julklappar =)

 
 
Jo då idag klickade jag hem 2 julklappar till =)
Awsome!!!
Egentligen klar, men måste köpa någon till eftersom jag redan vet vad jag vill köpa, sen ska jag väl hjälpa Perra handla några också haha!
 
Känns skönt att de till största del är färdigt faktiskt, i ganska bra tid ändå, trots kontot är tomt, tur jag tog faktura som ska betalas nästa månad hehe =)
Då har ju lönen hunnit slinka in också så det känns bra =)
 
Lilla Tiger ligger i sin kattsäng här på rummet, lade i en av hans favorit filtar i kattsängen, gick ner och hämtade han från filten nere i soffan, så han har legat i kattsängen sen dess, och han ser så nöjd ut där han ligger i sin säng på favvo filten =)
Ett extra plus i kanten e nog att jag eldar i kamin så de blir extra mysigt åt våran lilla Tiger.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0