Ont i kroppen!

 
 
Ja sen helgen vad annars, vänstra sidan vid revbenen känns väl sådär.
Inte känt av något på sen i går... förrän jag skulle träna och göra situps, nu är det ömt/värker det igen.
Men som man bäddar får man ligga, ömt knä, axel, höft & revben, blåmärken.
Det var värt det för jag hade en suverän kväll.
Dansade en jäkla massa också så benen var ju spaghetti i söndags också och trötta i måndags.
Vurpan va väl rolig den med eftersom den resulterade i helt klart skojigaste serien med bilder.
Skrattade gott åt de när jag såg bilden haha!
 
 
Men det e störigt när man inte kan träna, för att de gör ont!
jaja de ska väl ordna upp sig det också =)
 
 
Jag ser fram emot fredagen (alla hjärtansdag) då blir de bröllop, när min Fina vän Sara gifter sig med sin Andreas =)
Ska bli sjuuuukt pirrigt att få vara tärna =)
Å jag längtar ihjäl mig =)
Kommer bli super mysigt =)
 
 
Här har ni henne Mrs. Sparrow =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0