Maskerad klädsel

Scheck!
Beställt och klart!
Ska bli spännande!!
 
Blev inte riktigt det jag hade tänkt, men jag kom undan ca 300kr billigare hehe.
Då e de bara Perra som ska bestämma sig vad han ska vara utkläddtill och vad han ska klicka hem =)
 
 
Jag ser fruktansvärt mycket fram emot nästa månad, den är så fullspäckad och de ska bli fruktansvärt roligt.
Med bla. maskeradfest, bröllop, och Thailands resa på ingång =)
Kan inte bli bättre.
 
Och till helgen blir det kvalitets tid med min fina och saknade vän Sofia =)
Blir säkerligen middag och en skvätt rödvin, vi e ganska bra på de där med rödtjut iaf =)
 
Nog om detta nu ska de plockas fram kyckling ur frysen för idag ska lagas mat till matlådor.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0