Sol och värme :-)

Det gillar jag, gårdags kvällen va suverän grillning och krocket hos Jonas! Super mysigt!
Tack för ett mycke trevligt avslut på helgen :-)

Denna helgen blir nog också suverän trots att jag råkade klanta mig nyss och tagit fel på dag...,
Känner mig aningens dum :-(
Men jag hoppas vi kan spika söndagen för grillning eller dra ut och käka.

Lördag e det som Perra kallar det bff(baggbo förfest festival) Vi ska sätta upp tältcamp grilla och umgås med våra kompanjoner vi ska till bråvalla med:-) plus några extra folk som alltid är välkomna och är givna gäster till alla sorters tillställningar :-) Fredagen blir nog greja i kåken, packa lådor med grejer och riva mer??? Nu sova Zzzz..,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0