Tant?

 
 
Ja jag känner mig lite som det, Perra var ute och härjade aningen för mycket i går...
Och idag skulle han härja lite till.
Jag har inte druckit en droppe varken i går och idag.
 
Men var en trevlig afton ändå idag =)
Vi stack till stan hämta Jossan, Vidar & Sofia, drog till Kålgårn (en park i Falun typ).
Vi grillade och umgås lite i Jossans ära för vi fira att hon fyllt år =)
 
Riktigt trevligt.
De flesta festa till det med alkohol haltig dryck, men inte jag, skippade sheside i går också för hade varken pengar ork eller lust...plus vart krasslig i 2-3dagar också.
Då ville hålla mig på mattan om vi säger som så =)
Men de va ju lika bra det, skönt faktiskt.
 
Blir väl chaffis åt Perra i natt igen, för det där med att komma på sista nattbussen e han inte sådär överdrivet duktig på tyvärr.
 
Men men så är det, e ju skönast att veta att han kommer hem ordentligt =)
 
Nog om detta TANT ska ta och bädda ner sig och sova gott =)
 
 
tack och hej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0