Vem känner sig mest bakis?

 
 
Jo jag!!
Som inte ens drack i går... aningens huvudvärk, känner mig ganska slut och trött.
De e tufft att skjutsa folk hem om nätterna.
Men de e klart man ställer upp, Sara vart utkastad från krogen och aningens förfriskad, så skjutsade hem henne & Petra.
Nån gång har man ju själv igen det. =P
 
 
 
Perra hörde av sig 6.30 i morse, då var de bara att rulla in mot stan igen.
Jag är inte så jätte imponerad, men sagt och gjort eller vad säger man.
Man läxar väl upp den som behöver det.
 
Underbar dag idag, tvätta de sista av tvätten, och vistas ute i det underbara vädret =)
Kanske grilla i kväll om vi orkar??
Allra helst vill jag investera i en ny grill, men vi får väl se hur det blir med det, för om 2 veckor blir de sista tattoo sittningen innan sommarn drar igång ordentligt.
Sen blir de väl sittning till hösten igen.
 
E dock sjukt sugen att göra en tattoo när Hultman family har gäst tatuerare från Borneo som gör hand knackade tattoos, de skulle va kul å testa känslan =)
Vi får se vad som händer, e ju lite på G framöver som sagt =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0