Avskyr mens, ont i nacke & huvudvärk!

 
 
Ja då ligger man hemma och mår skit!
Vaknat till och ifrån hela natten för att de värkt i både nacke och huvud!
Vaknade sedan av väckarklockan och självfallet migrän.
Snoozade för att ringa och sjukanmäla mig innan kl 7.
Skulle gå ner och gå på toa.... ja då kom illamåendet, kändes mer eller midre att om man skulle fortsätta stå en längre tid skulle man spy.
 
Fattar inte vad det e men när man har den veckan i månaden... alltså mens så blir jag skit dåligt.
Nacken gör ont som tusan, huvudet värker satan och i kombo med det att står man upp så mår man sjukt illa.
 
Visst de e aningen bättre vilat sen i morse, tagit en Ibumetin & smörjt och masserat nacken med Tigerbalsam.
Får se hur man mår i mon eller om jag blir tvungen att va sängliggande ännu en dag....
 
 
Måste ju till läkaren med detta för jag orkar inte med det...
Har i vilket fall bokat till läkarn för att kolla upp mitt "värk/hugg" i bröstet som kommer och går lite då och då de senaste veckorna...
 
Nog om detta, nu ska jag fortsätta med sängliggandet.
 
 
tack och hej, skit dag!!!!
 
 
( Det enda bra med denna dag e att jag nyss klickade hem 2st julklappar till)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0