Nacke o huvud dag 2!



Inge vidare idag heller, vaknat flera gånger i natt pga nacken...

Ont i nacke och huvud när jag vakna i morse igen så blev hemma idag också, knappade värktablett sen och de hjälper ju en aning innan de e dags att ta en ny tablett då den förra slutat verka....
Sova 3timmar mitt på dagen och det var efter de när jag vakna de gjorde ont igen....

Sjukt less på det mår inge vidare utav det...
Får se vad som händer, bokad tid hos sjukgymnast via företagshälsan (genom jobbet) får se vad dom säger...

Blir nog hemma och vilar imon också för jag har ingen ork alls och fortfarande ont.....

Perra kommer hem i dag... Om en liten stund.
Så han ska få i uppgift att massera mig i kväll...

Blir en vilo helg iaf....

Hoppas iaf få hjälp med nacken nästa torsdag hos sjukgymnasten :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0