Bara en vanlig tisdag....



En helt vanlig tisdag på Bokus avdelning, lugn tisdag som det är varje tisdag.
Aningen segt men dagen gick väl ändå, man har ju gått omkring i sin egen lilla bubbla, gått och funderat och smält gårdagen i huvudstaden.

Huvudvärk innan sänggång idag också, dock mildare än i går, men lagomt störande, men det e som sig bör denna tiden i månaden, då står huvudvärk/migrän och väntar på att få slänga sig över en...

insåg idag att de typ bara e en vecka kvar till lön och jag har ganska mkt kvar på kontot, trots en sthlm resa och tattoo, då känns det super bra!
Kan nog ha att göra med att jag slutat småhandla helt och hållet typ :-)

Nog om det nu blir det natti natti så ska jag, tiger och smuts sova :-)

Och just det vem är du som undrar om jobbet jag var på intervju för?:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0