30års kalas/ fest!


Grattis Nygårds :-)
God smörgåstårta och trevligt.
Men nu e jag hemma och nerbäddad :-)
Är ganska trött faktiskt plus I stort sätt drack alla förutom mig Johanna och Mats.
Så jag kände att nja jag lär lite för nykter och nja inte lika party liksom.
Nåväl han med dålig karaktär blev kvar iaf eftersom han inte kan låta bli ölen om " alla " andra festar/ dricker... 
Men så e det tyvärr.

Morgondagen får vi se hur den blir antar att en av oss är bakfull.
Tror jag tänker sticka iväg på tjejkväll med jaccuzi bad hos Petra i morgon.
Känns som att det skulle vara trevligt :-)
Men inte helt 100% säker på hur de blir än...
Så ska inte säga helt säkert :-P 

Nå väl nu chilla med Smuts som ligger och chillar på min mage :-)

Är det bra väder i mon ska jag nog försöka springa en liten sväng :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0