Bokat poledance nivå2!



Jajjemen då har jag bokat upp mig på poledance nivå 2 direkt veckan efter nivå 1 är avklarad!
Känns sjukt jäkla bra :-)
Så kul!!!

Man känner ju verkligen nu hur jäkla mycket starkare armar man skaffat sig det senaste!
Häftigt faktiskt, de inte bara känns de syns faktiskt också :-)
Jag ska jobba extra på magen här hemma så kanske mysmagen och kärlekshandtagen kan försvinna ännu lite till vore ju awsome!

Jag är så glad att jag hittat en så grymt rolig träningsform som verkligen ger resultat!
Så kul att känna sig så förväntansfull varje söndag när det är dags att träna, att faktiskt hoppas på en rejäl träningsvärk dagen efter också

Kom precis på att i morgon ska jag på arbetsintervju!!!
Hade typ glömt bort det!
Blev aningen nervös nu!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0