Emme & Cissi <3



Tror de va i fredags Emme smsa, hade tänkt på henne under dagen så jobbet faktiskt.
Som vanligt våran telepati som spöka.
För jag hade gått och tänkt på Foo Fighters spelningen under dagen och sen smsar Emme om just dom.
Vi ska väl boka biljetter nu när lönen trillar in på kontot :-)

Sen en annan trevlig incident som hände i lördags var att mobilen ringde helt oväntat kring 11snåret...
Det var Cissi!
Så kul att höra av henne!
Även henne hade jag faktiskt tänkt på här om veckan :-D
Vi tjöta en massa. Tjata så det blev bråttom till Perras farfars kalas.
Jätte kul att hon ringde iaf.
Hon är verkligen en sån vän man inte hörs med så ofta men när man väl hörs känns det som igår :-)
Tack Cissi du gjorde faktiskt halva min lördag <3

Nog om mina underbara vänner.
Nu ska jag försöka sova ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0