Till anonym!


Du som skrev nyss att " oj vad mycke du är hemma från jobbet:-) ) 
 

Ja det är ju inte så att jag tycker det är kul att vara hemma från jobbet.

Det är inget nöje i att behöva vara hemma på grund av att man har ont i nacke och rygg. Som tyvärr denna gången blev orsakad av träning.
Och tyvärr utförde jag något som varken min nacke eller rygg tyckte om.

Det är inge vidare att ha ont och ha migrän som följd av att det går upp från nacken till huvudet.

Jag försöker träna så mycket jag kan och stärka alla muskler i kroppen.
Sen går jag hos sjukgymnast engång i veckan/ varannan vecka.

Så det är ju inget nöje i att ligga hemma med ont, smörja in alla möjliga salvor och knapra tabletter. Och vissa gånger mår man så dåligt av nacke och migrän att man knappt kan gå på toa utan att de ska kännas som man ska spy på väg ner för trappan till toan på nedervåningen...

Så så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0