Veckans bästa torsdag!


Låg under nålen i 3 1/2 timme idag!
Nu är min sleeve klar!!!!!
Äntligen!
Tusen tack för ett grymt jobb Anna!!!

Inte nog med de e ju Anna så schysst och ska handla någon super salva i Thailand till mig som hon trodde skulle vara bra för min nacke och huvudvärk :-)

Panik åkte till bolaget i Borlänge efter jag tatuerat mig.
Fick tag i crabbie' s ginger beer!!!
Åkte till Falun igen handlade ingredienser till mina och Lindas pizzabullar vi ska baka i morgon!

Perra köpte en pizza på väg hem som vi delade. Jag var i starkt behov av något att äta då jag inte hade ätit något sen kl 8 på morgonen.
Man blir ganska slut efter att man suttit under nålen i några timmar...

Fick hem mina träningskläder jag hade beställt från sportamore!!! 
Passade kanon bra!
Blev sjukt nöjd!!! Plus fick en avi att min träningsmatta/ yogamatta finns att hämta på Konsum!
Grymt!!!
Men gräddat på moset var när mobilen ringde!

Det ringde från Bagheera!!!
Nya butiken som ska öppna i Falun!
Jag ska på intervju!!!
Hur de nu ska gå?
Jag som inte varit så intervju på 4år!!!
Blev i vilket fall sjukt glad!!!

Speciellt eftersom jag fått mail i förrgår att dom valt ut alla som gått vidare till intervju och jag inte var någon av dom.

Världens bästa torsdag!!!
Happy face!!

Nu en sväng till Mats och Johanna. Grilla lite smått.
Sen hem högläge för en vätskande arm.

Awsome dag!!!
Bästa är väl ändå att Perra e hemma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0