Pink Gloves Boxing Falun!

 
 
Ja jag har ju gillat att boxats sen tidigare...
Har ju haft min boxningssäck här hemma något år nu, och det skulle ju vara skit kul att lära sig lite olika teknik osv....
Och nu blir det BOXING (inte boxning).
Sandra hade sett att det skulle starta en kurs nu och att det var prova på omgång denna veckan på MåBättre i Falun.
Var och provade på idag!
Fruktansvärt svettigt och galet kul!!!
 
Så ja... nu är mitt liv insyltat i en jäkla massa träning, för nästa vecka drar träningarna med Pink Gloves igång!
Och så Poledancen också om veckorna!
Grymt!!!!
Tror att boxingen är bra för att bygga ännu mer styrka till Poledancen!
 
Ja jäkligt kul i alla fall!
Jag ser fram emot allt detta som tusan =)
 
Har nog bättrat på träningsvärken sen i tisdags i vart fall, får se hur kaxig man i mon haha!
Torsdag e det PoleAcro/Bendypole igen, kul!!!
 
Härligt att faktiskt ha lite kul att se fram emot efter arbetsdagarna =)
 
Nåja nu sova =)
 
 
 
Bjuder på en gammal bild=)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0