1vecka kvar!

 
Och 6dagar kvar till jag åker till huvudstaden 😊
Inte är jag nervös än!
Men det ska faktiskt bli kul 😊
Kommer nog kännas lite lyxigt med hotell vistelse i 10dagar!
Ska packa på fredag/lördag.
Måste ju ha med allt viktigt!
Träningskläder, oömma kläder, vardagskläder, anteckningsblock och pennor osv.
 
Är lite fundersam varför jag inte är nervös än...Men det kommer väl 😀
 
Pole träning idag 😊
Märks att man frossat i julmat, julmust och julgodis i mängder.
Vågen visade +0,8kg....
Och kände mig sjukt seg och orkeslös på träningen...
Men men de var kul ändå😊
 
Nu jäklar sitter i vart fall min "superman"!
Så jäkla gött!!
Ska köra mitt vanliga bendypass på onsdag.... Blir troligtvis ta igen nästa veckas vanliga polepass också eftersom jag blir borta i nästan 2veckor...
 
Nåja missar ett bendypass men det får vara så...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0