Mindre än en månad!

 
Ja mindre än en månad kvar till min utbildning!
Å kommer bli så spännande!
Inte nervös än men det kommer nog :-) 
Hoppas december månad går fort nu :-) 
 
Var på poledance i fredags satte 2nya trick som är för nivå6 :-) vi som går om 5an och finslipar vi blir utmanade med lite nya trick också!
Riktigt kul!
Fick tyvärr bara bild på de ena tricket jag fixade!
Yogini :-) 
 
 
 
Kan ju säga att den gjorde sjukt jäkla ont!
Insidan av armarna är ganska ömma kan jag säga!
Så kvällens poledance kommer jag låta bli att öva på just det tricket för har ont sen torsdags och fredags träningen hehe!
 
Nåväl nu ska jag småstäda lite och sen laga mat till matlådor...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0