Allahjärtans dag <3



Jo då igår var de en dag tillsammans med Perra Vi skulle ju göra ett besök på Kvick men med våran tur kom vi ju såklart 20min försent!
Dom stängde 14.00 vi kom dit 14.20.....
 
Ja så går de när man inte kollar upp öppettiderna....
Klantar!
Vi lunchade på Ikea istället, strosade runt lite... Pratade och bara tar vi :-) 
 
På kvällen blev de Kopparhatten, suverän nåt!!!
Dock blev jag proppmätt halvvägs in i varmrätten tyvärr....
 
Förrätten var en rejäl toast skagen med lite sallad till.
Vill varmrätt åt jag lax med skaldjursrisotto och Perra åt oxfilé med ugnsrostade rotfrukter, rödvinssås oli bearnaisesås.
 
Efterrätten var en trevlig tapas tallrik med mudcake, dumle panncotta, vit chokladmousse och fruktspett till :-) 
 
Super gott var det i vilket fall :-D 
Tyvärr förstörde min mättnad de hela då jag bara klarade äta fruktspett och chokladmoussen :-)
Sen var jag så fruktansvärt mätt att jag fick rejält mot i magen och håll faktiskt.
Men de var det värt för det var gott :-) 
 
Sen bar de av hemåt för soffläge och film :-) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0