Greja ny träningsvärk!!!

 
I kväll kör vi!
Poledance igen!
Fixa värken bara, wiiiee!!!!
 
 
Jajjemen efter en sjukt seg dag på jobbet så kom jag hem, snabblagade makaroner med bacon & currysås =)
Serverades med skivad banan & jordnötter!!
Riktigt smarrigt!!!
På en kvart 10min var de fixat och klart att äta =)
 
Betalade några räkningar i morse, min Poledance avgift & sjukgymnasten.
Var ju så duktig och betalade bokningsavgiften på Thailandsresan nyss också =)
 
Resten av räkningarna betalar jag aningen senare i kväll eller om jag ska betala dom ikväll efter träningen....eller 3:e alternativet att Perra & jag grejar räkningarna i mon när han kommit hem.
Vi får se det visar sig =)
 
Helgen närmar sig i alla fall!
Härligt!
Fredag blir de VM...fast VM-fylla då =)
För då ska vi ner på stans stora öltält och kolla läget =)
Ska bli trevligt =)
 
Sen vill jag passa på att gratulera Aidamos Kennels första valpkull på 10års dagen!
Tänk vad tiden går fort...
Det gäller att ta vara på tiden så gott det går!
Många kramar till Eros & Tösen <3
 
 
( Snodde bilden på din blogg mamma hoppas de var okej )
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0