Inte som kvällen var tänkt...



Hade tänkt filmmys och ta de lugnt när Perra kom hem från jobbet....
Från allra första början va jag ju bjuden på fest hos Anna... Men med tanke på att man varit hemma och vilat efter febern i går så blev de inget sånt i kväll då man e ganska så trött....
Blev dock istället fyllechafför till Staffan + vänner....

Tänkte att ja de kunde jag väl ställa upp på eftersom Staffan och Frida ställt upp för oss senast tror jag :-)

Blir väl att hämta folket sen i natt efter 2slaget när krogarna stänger.

Nu blir de väl bara chilla och mysa en stund... För Perra ska ju jobba även i mon...

Känner mig jäkligt trött men funderar om jag ska hålla mig vaken tills jag ska åka till Borlänge igen ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0