Problem mage!


I morse när jag stod och läste in böcker i systemet kände jag bara hur de helt plötsligt värkte till som tusan i magen, tänkte först bara att de va tillfälligt... Men tydligen inte.... Blev besök på skithuset om man säger som så.
Lugnade sig en aning men efter lunch.blev de samma grej igen fast värre och under dagen blev de 3- 4 skithus besök och tillslut bubblade och jäklades magen så mycket att jag fick lov att lämna jobbet då jag inte ville hålla på och springa på toa....
Fruktansvärt jobbigt....irriterande och pinsamt.
Väl hemma blev de väl några till toa besök men allting går lugnat sig under dagen.
Bara vilat den stackars magen.

De e bättre nu så ska väl åka till Linda i sällskap av Rapp bröderna... Har inte bestämt än om man vågar sig på alkohol för magens skull... Eller öltält senare i kväll.... Hos Linda har jag iaf nära till toa om magen skulle balla ur igen :-)

Var först orolig att man åkt på någon magsjuka, där var största anledningen att jag gick från jobbet.

Men tydligen inte... Tack och lov för det :-)
Det hade ju varit mindre roligt...

Nåväl ska väl göra mig i ordning :-)
Så ser vi om de bli VM fest för min del :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0