Neck from hell!

 
Idiot nacke!!!
Hemma idag....
Hade smått ont i nacken hela dagen på jobbet igår...
Lyckades hålla tillbaka de med att regelbundet massera in tigerbalsam, inbillar jag mig iaf....
 
Dock fick jag mer ont i nacken under kvällen sen, vaknade med både ont i nacke och huvudvärk.
Gick ner gjorde i ordning mig inför jobbet, greja frukost och tog fram matlåda till jobbet:-) 
Gick bra tills jag började må illa precis som jag gjort de senaste gångerna nacken spökat ...
 
Mådde illa så kunde inte äta frukost var tvungen och gå upp och lägga mig igen och ringa chefen.
 
Blev hemma idag alltså, irriterande!!!
Måttligt irriterande då inget hjälper, inte voltaren gel, inte vanliga värktabletter, inte värmedynan...
 
Tigerbalsamen hjälpte ju bara när man hade känningar att de skulle bli något...
 
Nåväl testa en tablett jag fått av en vän känns faktiskt som att den skulle hjälpa en aning :-) 
 
Tiger tar hand om mig idag :-) 
En liten mys farbror <3 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0