Soffa på lördag!!!!

 
 
Jippi!
På lördag ska vi hämta nya soffan!!
Awsome!
Kan vi skrota den gamla =)
Hade fått eventuellt datum för att hämta den helgen...vecka 8.
Men de gick ju snabbare ändå!
Ååååh, vad kul det ska bli=)
Kommer ligga klistrad i soffan på helgerna haha!
 
Bra humör nu, trots en jobbig dag med ont...
 
Tabletten hjälpte mådde nästan som vanligt efter en halvtimme eller så =)
Kanske borde boka läkarbesök och såga att de tabletterna hjälper.
För om jag ska behöva vara hemma 1-2dagar varje månad när de e den veckan i månaden och hormonerna på något sätt spelar min kropp ett elakt spratt och förvärrar nacke & huvud.
Jag tycker då att om de finns någon hjälp mot de ska man få det!
 
Hur som haver de senaste 2 timmarna har jag i vart fall måttganska bra =)
 
Bokat in 2 bankmöten, och kollat upp så i mon ska vi boka släp till soffan =)
Jag hoppas jag mår bra i mon för då blir de skräckfilms kväll med Anna =)
Film & middag står på schemat om jag inte mot förmodan är dålig i mon också...
Men de hoppas jag inte =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0