Thai-soup :-)


Slängde snabbt ihop en thairöd curry soppa när jag kom hem, blev kanon gott!!!
Kokade lite glasnudlar att ha i också :-)

Gött va  de :-)
Helt okej dag på jobbet trots att jag hellst av allt vill ha semester föralltid :-D

Nåväl hitta ett intressant jobb att söka sen ska jag ringa och kolla upp ett annat :-)

Jag känner mig på G med livet :-)
Sen ska ju de ringas runt och bokas in möten i hus syfte också :-)

Jag e glad :-)
Sen att jag hoppas jag kommer igång med boxningen känns som ett steg på vägen de också, sen när jag är färdig tatuerad alltså armen så ska jag nog ta ett litet brejk från tatuerandet... Men man kan aldrig lova något :-)
Har redan kommande tattoos i åtanke :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0