Härliga Kinna!


Riktigt skönt att vara hem hemma :-)
Var iväg och handla lite laktosfri mjölk grädde och yoghurt :-)

Plus lite annat :-)
Nu sitter jag i soffan i sällskap av Agnes och Hjalmar :-)
Chill söndag :-)
Ska väl ut i stallet och kika till Galle lite om en stund.

Igår fick vi ringa veterinären då Galle blivi halt och knappt kunde stödja vänster bakben...

Blev tillfälligt gips och smärtstillande.
Troligtvis en spricka i hoven...

Så jag börjar ju min första riktiga semesterdag ( i morgon) med att invänta veterinär och röntgen för Galle.

Hoppas det går bra och att det inte är en spricka.
Annars ser planerna för morgondagen ut som så att det blir chill, jobbsök och sen vet jag inget mer....
Kanske en löprunda med Agnes :-D

Laga mat till familjen kanske :-)
bara njuta av ledigheten :-D 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0