Hemmaträning :-D


Riktigt gött körde hopprep, kuta upp och ner för trappan några vändor, 4olika magövningar, armhävningar, squats, rygglyft mm.
Sen blev de innerlår stretch för det ska bli mer vighet tänker jag!
känner mig mycket smidigare nu än för 30min sen i vart fall :-)

Gick hem 2timmar tidigare från jobbet idag också hehe!
Dött och trist där .

I mon blir de afterwork med Anna som bjuder på käk, som tack för jag plockar upp henne till varje poledance pass :-)
Ska bli både gott och trevligt :-)
Tror jag ska unna mig minst en rejäl Guiness!!!
Sen på torsdag e de openpole för min del och då blir de kötta på igen!
Ska bli så gött!

Nåväl nu e jag väl förtjänt att koppla av resten av kvällen :-)

Hej hopp!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0