Bra söndagkväll :-D



Perra droppade av mig på poledancen så blev ett träningspass direkt efter att ha kört nästan 50mil :-)

Sen när Perra hämta upp mig körde vi " innervägen" hem. Vi tänkte det som lite safari!
Och det var minsann safari!
2stora fina älgar fick vi se :-)

Väl hemma skaka samman en shake sen dusch!
Kollade till mina planteringar och till min stora glädje så under helgen torsdag- idag söndag hade pumpa fröna blivit till små växter!!!!

Pumpa fröna vi sparade från höstens halloween- pumpa - tillverkning :-)

Blev super glad!!!
Nåväl smörja in nacken som självklart fucka ur efter 6timmars stillasittande i bilen för att sen träna 1 1/2 timme!
Tror det blivit lite sträckning eller något nåja sak samma här ska smörjas in och det ska bli jobb i mon :-)

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0