Dubbel pass!!!


Jajjemen idag körde man riktigt mkt med träning!
Jätte kul!
1timme Belly workout och direkt där efter 1 1/2 timme poledance!
E ganska mör nu får jag väl erkänna!
Man har ju hängt en del upp och ner så att säga :-D
Precis druckit mig en shake och ska strax hoppa i duschen :-)

Ont i ryggen?
Jo tack har självklart lyckats sträcka mig vad annars???
Hur ska de kännas i mon tro?
Då e det jobb igen i vart fall och det är ju förbud på tigerbalsam på våran avdelning nu.

Hur ska jag klara mig utan?
Speciellt nu när jag sträckt mig?
Nåväl det visar sig helt enkelt i morgon.

I om kväll blir de fake langos mys med käraste i vart fall :-)
Härligt!!!

Varit med Perra och djuren ute och mekat lite bil idag också.... Som ni ser :-)

 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0