Back on track!

 
Tänkte inte köra något vanligt polepass förrän nästa söndag, men eftersom de känts bra hela veckan nästan plus att det gick bra att hjälpa Linda flytta i fredags....
Ja då tänkte jag...
Att jag testar... Jag skulle ju säkert känna om de inte känns bra :-) 
Men tusan vilket bra pass!!!
Satte förra veckans trick dom fått lära sig och hade genomgång på idag...Jag kämpade och var bestämd....Jag skulle klara det!
Sen fixade de nya tricken också dock när dom passa en i tricken men de ska nog gå galant till nästa gång :-D 
 
Sjukt nöjd över denna helgen :-D 
Fredagen ledig från jobbet och hjälpte Linda med flytten.
Igår (lördag) läste ett super kul mail om ett förhoppningsvis blivande jobb, sen fick jag med Perra till Borlänge och kolla nya poledancestudion.
Sen en sväng till Nadja.
 
Idag gjort porterstek rotmos och sås till det.
Och självklar poledancen!!!!
Världens bästa träning!!!! :-D 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0