Söndags pole <3

 
Härligt att avsluta söndagen med ett pass poledance!
Det är ju så fruktansvärt kul!!!
Jag längtar redan till bendypole passet på onsdag.
Inte nog med det så ska jag åka och prova på ett pass senare på onsdag kvällen också i Borlänge :-) 
Tänkte testa ett pass i nya studion, det är ju prova på vecka dessutom :-) 
 
Ska testa ett nytt pass som heter "Polerepeat" ett pass där man övar såna trick man själv känner att man vill öva på :-) 
 
Annars så är faktiskt kommande söndag sista passet på nivå5 och nästa gång där efter är det dags för nivå6!!!
Ska bli så kul!!!
Ska klicka in mig på poledancedalarna och boka in mig på ny kursstart :-) 
 
Här är en bild på ett utav dagens trick :-) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0