Spagat!

 
Dåligt med bloggande de senaste!
Börjat ny 8veckors kurs på poledancen :-) 
Går nivå5 igen då jag vill finslipa tricken lite plus Jenny tyckte också de kunde vara en bra idé att bli mer säker på tricken då de blir mer avancerat i nivå6 :-) 
 
Var på bendypole igår... Och sen sista veckan förra kurs omgången har spagaten faktiskt blivit bättre ser de ut som!
Så kul!!!
Längtar och hoppas jag ska fixa spagat framöver :-) 
 
Skulle gjort min första dag på nivå5 idag men har känt mig så sjukt trött,slut,nedstämd, hängig och haft ont i kroppen och mått allmänt kass...
Så hoppa poledancen idag.
Men ska ta igen dagens pass nästa söndag.
Blir kanon!
 
I mon blir de fredagsmys med Kim & Frida <3 
 
 
Översta bilden är från förra veckans avslut på 8veckors bendypole kurs.
Understa bilden är från igår, man ser ju skillnad!
Känns som de går bra nu :-) 
 
Båda bilderna är när jag kör spagat på "rätt ben" alltså vänster ben fram :-) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

Nylansering av bloggen EN MASJÄVEL som slog igenom på blogg.se 2010. Kika gärna in om du är intresserad av styling/inredning, mode/skönhet, mat/recept, väntabarnhysteri mm.!

Trevlig kväll :)

2015-11-19 @ 21:02:26
Postat av: Anonym

Jobbar du inte på FS längre?

2015-11-24 @ 15:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0