129dagar kvar!

 
Sen blir det Thailand!
Jag längtar! Så jäkla underbart!
Den semestern hade man nog behövt nu!
Så man kunde läka och bara må bra och stressa ner! 
 
Ska bli super skönt att åka bara vi två alldeles ensamma och bara ha oss att bry oss om :-) 
Mys!
 
Nåväl!
Blir fortsatt lugnt resten av det som återstår av veckan...
Läka läka läka...Det ska jag!
 
Perra ska ut och umgås med vänner idag. Jag vill ju bara vara hemma och vila så skippade att haka på...
Men i mon blir det lite kvalitetstid med vänner.
 
Då blir det biomys. :-) 
Nu ska jag kravla mig upp ur sängen och ner för att äta frukost.
Det bästa nu är faktiskt att det gör mycket mindre ont när jag sover...Jag vaknar inte längre av smärta i sidan...och när jag ska i och ur sängen.
Lite framsteg :-) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0