Bra dag trots den där muskeln!

 
Ja faktiskt så har det vart en bra dag trots den där muskeln!
Vilat och tagit det lugnt.
Inbillar mig att det känns bättre men när det väl gör ont ångrar jag mig.
 
Jag vill bara att det ska läka och jag vill inte sabba det med tanke på att jag snart haft ont i 2veckor.
 
Kände att jag ville göra något för det är ju extremt tråkigt att vila...
Så fick hitta på något som inte är så ansträngande för muskeln.
 
Övade på äckliga sår till halloween.
Det är ju svårare än vad man tror :-) 
 
Annars ringde jag vårdcentralen för att prata men läkaren jag var hos....
Men han är inte där förrän fredag så får väl prata med honom då.
Ringde även de jobbet jag sökt som jag var på intervju för i torsdags.
Var sjukt nervös.
Men det kändes bra ändå :-) 
 
Nu vila vidare, smörja på ytterligare tigerbalsam och vänta på att käraste ska komma hem <3 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0