Intervju/bullar :-)

 
Dåså var denna dagen snart slut.
Var på arbetsintervju idag det kändes ganska bra faktiskt :-) 
Jag håller tummarna :-) 
 
Nyss tagit ut andra och sista plåten å bullar :-) 
Första gången jag baka bullar på egenhand :-) 
Men de gick bra :-) 
Smaka ganska bra också dock kunde jag nog haft i lite mer vaniljsocker i vaniljbullarna.
 
Men bra jobb för att vara första gången på alldeles egenhand :-) 
 
Snart är det helg också!
Ska bli en bra helg, jag känner de på mig :-) 
Först en tripp till Sthlm på lördag och när vi ändå är i huvudstaden ska vi svänga förbi Sofia Sebbe och Lilla M :-)
Sen blir de nog bara chill :-) 
Söndagen blir de nog däckbyte :-) 
Var lite halt i morse faktiskt...
 
Nåväl ser fram emot helgen i allafall!
Och jag hoppas verkligen att arbetsintervjun gick vägen vore jätte kul :-) 
Men det visar sig hur det gick om någon vecka:-) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0