Skit var de med det!

 
Skulle åkt å kollat på en riktigt fräsch och fin bil i mon som jag kollat in ringt och mailat om.
Har sett fram emot morgondagen extra mkt pga vi skulle kolla ny bil!
Men näe blev inget av :-( 
Öppnade mailen när jag kom hem där personen som hade bilen till salu hade skrivit att den tyvärr blivit såld och att han önskade mig lycka till i bilsökandet...
Var ju kul att han fick sålt bilen men tråkigt för oss då jag fick en så bra känsla om bilen....
 
Tråkigt faktiskt men men det kommer fler :-) 
Finns gott om bilar på blocket dock ingen just nu som uppfyller mina/våra krav.
 
Extra synd att de inte blev att åka iväg var ju för att vi hade tänkt slå två flugor i en smäll.
Att hälsa på Sofia med familj efter vi kollat bil...
Så tråkigt nog blev en inte det heller...
 
Nåväl i mon blir de däckbyte...Sen lite annat viktigt som står på schemat också :-) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0