Välbehövd vila!

 
Jo då avsagt mig all träning denna veckan.
Missar dagens boxing pass... Smsa Jocke och sa att jag tyvärr inte dyker upp på träningen varken idag eller torsdag.
Vill att sträckningen eller vad det nu är, ska läka.
För som det är just nu så vaknar jag om nätterna när jag i sömnen försöker lägga mig på sida...på vänster sidan...
Vaknar av att de gör ont...
 
Smsa Jenny också och sa att jag inte kommer på bendypole i morgon, men de passet ska jag ta igen nästa torsdag på acro passet :-) 
Så de blir ju kanon bra :-) 
 
Idag har jag varit flitig med linnex och counter pain salvan jag fick av min tatuerare som dom hade köpt i Thailand.
Det börjar kännas lite lite bättre i alla fall :-) 
 
Hoppas på att kunna gå på mitt pole pass nivå5 på söndag....
Det är målet i allafall för jag e så sjukt taggad då det gick så bra så passet nu i söndags!!!
Och jag vill ju sätta min Jadesplit på egenhand utan hjälp :-) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0