Arbetsintervju!

 
Hade tid dyr arbetsintervju idag :-) 
3e kändes som det gick bra faktiskt vilken alltid känns som en fördel även om man inte får jobbet har intervjun i vart fall inte känts värdelös:-) 
 
Efter intervjun slank det mer lite max burgare och pommes :-) 
Ringde och tog resten av dagen ledigt också då det var lugna gatan så jobbet :-) 
 
Åkte till Jysk och handlade en ny kudde :-) 
 
Sen när jag kom hem kunde jag inte låta bli så blev lite smått träning av poledancen :-) 
 
Ikväll ska jag ta igen mitt kommande söndags pass då vi ska ut på lördag och vill absolu inte vara bakis eller sliten när jag ska träna :-) 
 
Nåja nu ner på byn plocka upp Perra och handla sallad :-) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0