JA! Där satt den!!!


Jävla skit!!!
Igår kväll precis innan jag skulle lägga mig precis när sista toalett besöket var avklarat innan läggdags och jag skulle gå ut från toan vad händer?????

Väster sida av nacken knakar till och jag kände direkt....
Nu var det kört!!!!
Jajjemen....Bara att stanna hemma med en förstörd nacke!!!!

Tack jävla skit mellan axlarna och huvudet!!!!!
Du har nu förstört min planerade helg jag sett fram emot!

Skit är det!!!!!
Så grymt irriterad och förbannad!

Jag som tagit de lugnt och försökt bli av med alla Krempor för att kunna gå på workshopen på söndag!!!

Först ont i vänster sida av nacken lördag-tisdag sen ont i skulderbladet onsdag.
Igår kändes allting skapligt...

Men sen åt skogen igen!

Skit är det!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0