Workshop vs blåsor!!!!



Fy fan!
Skulle till och köra mitt vanliga pole pass efter workshopen...På slutet av workshopen fick jag självfallet en skit stor blåsa som skavdes upp under de sista tricken :-(

Tänkte att ja ja de e ju bara så ena handen snurrtricken kunde jag göra på andra handen... Yeah right!!!
30min in på mitt vanliga pass en stor blåsa på andra långfingret!!!
Plåster funkar skit så blev tyvärr att packa ihop sina grejer och åka hem efter 2 1/2 timmes träning....

Grymt irriterad och besviken över det...
Nåja de där jäkla såren ska läka till nästa söndag nu tänkte jag.
Till nästa pass poledance....

Jävla skit!


Nåja fick hem de nya hotpantsen iaf :-D
Rosa :-D

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0