Gårdagen awsome!

 
Gårdagen var suverän iaf eftermiddagen!
Den blev både spontan och supertrevlig!
 
Lite å göra så jobbet så jag gick 2timmar tidigare 😇
Eva gick också tidigare och var snäll och skjutsade ner mig ha stan då Perra hade bilen och vi hade samåkt till jobbet.
Handlade en ny bh och ny sporttopp/bh!
 
Sen slängde jag iväg ett sms...En chansning för å kolla om Frida slutat jobbet.
Jag handlade med mig semla 😊
Så blev semelfika 😀
 
Stannade där till Perra slutade jobbet sen dök han in en sväng.
De hela sluta med att vi var där till Kim kom hem och bjudna på god middag blev vi också😊
20.30 var vi hemma!
Men ack vilken trevlig eftermiddag/kväll!
Ni är toppen mina vänner 💜
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0