Poledance botar ilska!

 
Halva dagen på jobbet idag var bara skit!
Blev så jäkla arg och irriterad!
Och gräddan på moset var väl att jag sovit dåligt i natt plus mens och humörsvängningar...Ingen bra kombo.
P fick säga till mig att ta 5djupa andetag 😃
 
Men vad gör väl en halvdålig dag på jobbet?
För efter fösta passet av två i poledance studion så är man glad igen 😊
Sitter och inväntar nästa polepass😊
Är en grupp emellan innan det är dags för mitt nivå6 pass!
Jippi!
 
Min planerade långhelg blev inte så lång... Sa ja till ett till pass på Securitas på fredag...dumma mig.
 
Nåja, en god gärning då det var mkt folk som är sjuka.
Och jag får ihop mina PYT timmar 😊
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0