Fantastisk torsdag!

 
Ja den slutade helt grymt!!!!!
Dagen spenderades iaf på friskis & svettis.
Väldigt intensiv och intressant dag!
 
Efter dagen blev de dusch på hotellet och sen vidare in till Stockholm central!
Mötte upp Sofia där sen😊
Vi traskade vidare till Dubliners för mat och lite Guiness!
 
Efter mat och dryck började vi prata om att snart åka hemåt då började klockan närma sig 22.
Men vi tänkte lyssna på trubaduren som vi tyckte sjöng grymt bra.
Vi hörde bara eftersom vi satt runt ett hörn nästan 😊
Jag gick på toa och så hade vi tänkt ta en öl till innan vi skulle sticka! När jag går förbi trubaduren hör jag i högtalarna "hej MiaPia"!!!!!
Det var Pierre!
Allas våran Pierre!!!
Fick lite tårar och det blev nästan lite gråt/glädjetårar!
 
Världen är så liten ibland!
Vi stannade kvar på Dubliners till 00.00 lyssna på Pierre och umgicks😊
 
Fantastiskt!!!
Magisk kväll med min bästa vän och en annan jätte fin vän som jag inte sett på väldigt länge!
 
Tack för gårdagen den var helt fantastisk 💓💓💓💓
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0