Fler uppdateringar.


Jepp, skriver väl en gång till i dag, Perra gick precis ut och skulle hjälpa storebror att klippa gräs.
Käkade precis lite innan dess :)
Älskling käkade thai woken jag gjorde i går, men jag var inte sugen så slängde samman lite stekta köttbullar/falukorv & stuvade makaroner, riktigt mumsigt :)

Blev väl lite grejat i dag i vart fall, jag diskade undan disken, sen grejade jag i duschrummet/tvättstugan, fick rent handfatet/bänken där så den e helt fri från saker, känns gött!

Efter älskling klippt klart gräset med MIcke blir det att åka och handla lite, sen efter det har jag tjatat om mera bär plockning så mer blåbär blir det allt, det e skönt att strosa i skogen med älskling plocka bär, språkas lite plocka mer bär, och få en nypa frisk luft :)
Ska plocka så mkycket jag kan så länge det växer blåbär, för blåbär e ju så gott :)
Gillade min frukost igår, havrefras, blåbär & möjlk :) mumma till frukost, nyttigt framför allt :D

Sen så tänkte jag faktiskt att jag ska baka mer paj, och baka en extra paj som jag kan gå över med till andra sidan också :)


Fick fötesten mail av mamma i går, hon skickade en bild på en bil som hon/dom undra om den kunde vara nåt för mig, så får väl se om det blir något av :)

I kväll blir nog lugnt igen, riktigt skönt tycker jag :)
Så i dag blir det film & popcorn hoppas jag :)
Vart film i går med men då hade Johanna & Mats lånat Perras bil så då kunde vi inte åka och köpa popcorn.
Men i dag hoppas vi :)


jepp jepp så e det :)

Kommentarer
Postat av: erika

har du många besökare?har du tips på att göra sin blogg stor? funderar på att starta en blogg nämlgn.

2009-08-22 @ 23:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0