Väckt kl 3.30 i morse!


Japp vaknade av en vibrerande/surrande mobil, svarade och ja då var det en kompis som ringde och var orolig/ville ha nret till en annan gammal polare till mig, och i samma veva berättade denne att min bästa kompis vart i slagsmål med den andra hon ville ha nret till som är en gammal polare den med.


Så ja man vart väl aj sälvklart orolig när någon ringer så mitt i natten, så ringde bästis...
Fick först bara "upptaget" signaleringet, andra gången gick signalerna fram men fick inge svar, så skickade ett meddelande och fick svar med samma!
Skönt att veta att de gått bra!

Men får väl en "redogörelse" senare i dag tror jag hehe, bästis skulle ringa sen :P



Får hoppas allt löst/löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0